کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

کتاب از خون و افتخار Of Blood and Honor

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ب.ظ

سلام.

کتاب از خون و افتخار کتابیه که تقریبا مربوط به هیچ کدوم از شخصیت های داستان نیست.

تنها یه داستان از یکی از پالادین هاست که برای حفظ شرافتش از تمام زندگی قدرت و احترامش میگذره.

و حاظر میشه به یه اورک کمک کنه.

این یه داستان کوتاه و جالبه و من توصیه میکنم بخونیدش. البته اگه نخونیدم چیزی رو از دست ندادید.

منبع : منبع رو تو PDF پیدا میکنید.

رمز : www.wowbooks.blog.ir

دانلود

نظرات  (۴)

با سلام
اینکه میگید شخصیت های این داستان در خط اصلی داستاها نقشی ندارند اشتباهه
چون تیریون فوردینگ کسیه که اشبرینگر رو در دست داره و یکی از مبارزان سرسخت علیه لیچ کینگه و در اخر هم جای ارتاس رو سریر یخی میشینه
و شخصیت اورکی که تو تاین داستان هستش یکی از مشاوران مورد اعتماد ترال هستشه که در داستان جنگ سالار شدن هل اسکریم پسر از هستش
سلام
من همه کتابا رو تا ابن خوندم ولی از این رد شدم و کتاب آرتاس رو دارم میخونم.
ولی تو اون کتاب آراتاس رو برای مقابله با ترال که رئیس هورد شده میفرستن. یه چند سالی با هم درگیرند و بعد به خاطر قضیه ی طاعون آرتاس میره شمال. حالا این اتفاقات تو این کتابه ؟ یا اشاره ای تو این بهش شده ؟ 
اگه نه
کلن تو هیچ کتابی نیست ؟

پاسخ:
اصلا اینی که میگی کلا اتفاق نیفتاده هیچ وقت.
سلام
من همه کتابا رو تا ابن خوندم ولی از این رد شدم و کتاب آرتاس رو دارم میخونم.
ولی تو اون کتاب آراتاس رو برای مقابله با ترال که رئیس هورد شدن میفرستن یه چند سالی با هم درگیرند و بعد به خاطر قضیه ی طاعون آرتاس میره شمال. حالا این اتفاقات تو این کتابه ؟ یا اشاره ای تو این بهش شده ؟ 
اگه کلن تو هیچ کتابی نیست ؟
این کتای 200 صفخه اس
ولی ترجمش 93 صفحه
ایا کامله؟؟؟

پاسخ:
شاید. نمیدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی