کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

کتاب آنسوی دروازه ی تاریک Beyond the Dark Portal

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۱ ب.ظ

سلام.

این کتاب آخرین کتاب از سه کتابیه که به دنبال هم قرار دارن و شخصیت های مشابهی دارن.

این کتاب یکی از دلایل اصلی من برای ساخت این وبلاگه این کتاب رو که من زمانی که میخواستم بخونم تو هیچ سایتی کاملش نبود و در سایت اصلیش هم (آدمک مترجم) نبود تا این که همین 5 - 6 ماه اخیر تو سایت آپلود کردن. ولی چون از مدت شروع زمان زیادی گذشته بوده سایتای دیگه اونو ندیدن و قرار ندادن برا دانلود.

این کتاب درباره ی خواستگاه لیچ کینگ ونحوه ی به وجود اومدنشه. من خوندن این کتابو به شدت توصیه میکنم.

نظر بدید خواهشاً.

منبع : منبع سایت آدمک مترجمه که میتونید از تو PDF هم منبع رو ببینید.

پسورد : www.wowbooks.blog.ir

دانلود

نظرات  (۲۰)

سلام ممنون به خاطر ساخت این وبلاگ

  • محراب نوروزی
  • ببخشید ولی من فکر میکنم این کتاب ناقصه چون سرآغازندارد در چون در ترجمه ی تیم وبلاگ داستان این کتاب با سرآغاز شروع میشود ولی این کتاب اصلا سر آغاز ندارد 
    سلام ممنون برای کتابتون
    احیانا امکانش هست که کل کتاب رو یک جا بزارید؟
    فصل به فصل جا به جا شدن یه مقدار سخته و برای کسایی که کالکشن کتاب های وارکرفت رو نگه میدارن گیج کننده میشه
    سلام خسته نباشید ببخشىد من دانلود کردم ولى تو PDF نمىخونه rar هم هستش ولى اصلا جواب نمیده نشون نمیده لطفا راهنماىى کنىد ممنون
    سلام از شما ممنونم که به وارکرافت بها میدید پ
    ببخشید یه سوال این داستان دیگه ادامه ای دیگری ندارد که چگونه خادگار و بقیه از دنیای خرابه درانور میان بیرون >؟>؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لظفا سریع پاسخ دهید منو درگیر کردهههههههههههههههههههه     
    پاسخ:
    داره
    ولی یادم نیست کدوم کتابه
    سلام من کتاب ارتاس رو خوندم حالا سراغ کدوم برم  گفتین بر اساس ترتیب وبلاگ من که ترتیبی ندیدم کدومو میگین ؟!
    پاسخ:
    بالای صفحه رو نگاه کن
    تو منو ها
    سلام خسته نباشید صفحه های  14-22 خیلی مشکل داره اصلا باز نمیشه
    پاسخ:
    چه کنم خب
    برای منم همینه.
    دستت درد نکنه جوابت خیلی کامل و  جامع بود و من جواب همه سوالامو یه طور دقیق گرفتم :|
    پاسخ:
    شما طبق لیست و ترتیبی که من دادم نخوندی خب.
    گیج شدی دیگه
    طبق اون بخون درست میشه.
    باقی داستان شخصیت ها توی یه کتاب هستن ولی حقیقتش یادم رفته کدوم کتاب.
    سلام.
    من تازه این مجموعه رو شروع کردم اول آرتاس رو خوندم بعد هم این سه گانه. تو توضیحات نوشتی راجع به لیچ کینگ هم هست ولی من که لیچ کینگی ندیدم. اصلا لیچ کینگ چیه و ته کدوم کتاب راجع بهش توضیح میده ؟
    بقیه ی داستان این شخصیتا ینی خادگار و آلریا و بقیه تو چه کتابیه ؟ یا اصلن دیگه بهشون اشاره نمیشه ؟
    پاسخ:
    لیچ کینگ آخر کتابه
    بین این چندتا کتاب به ترتیب از کدوم بخونم بهتره؟؟؟
    پاسخ:
    ترتیب وبلاگ

    خیلی ممنون 

    اقا این خرابه تا وسطاش میره دیگه دانلود نمیشه اگه میشه تست کنید ممنون

    واقعا دستتون درد نکنه خیلی کتاب خوبی بود 
    فقط ایراد های تایپی خیلی خیلی زیاد بود  :-(
    مرسی بابت سایت خوبتون 
    فقط اگه میشه بقیه کتاب های وارکرفت را زودتر بذارید خیلی وقته که منتظر جلد های دیگه کتاب های وارکرفت هستم...
    با تشکر

    Nسلام خسته نباشی فصل 1 و 2 فایل های pfd پسورد میخواد
    پاسخ:
    درسته مترجمش براش پسورد گذاشته ولی اگه تو کامپیوتر با adobe reader استفاده کنی بدون پسورد نشونت میده
    منم که میخواستم با تبلت بخونمشون نشد.
    شرمنده قبلا هم گفتم من مترجم نیستم فقط مجموعه این کتابارو یه جا جمع کردم تا علاقه مندان به این سری کتاب ها راحت تر باشن.

    بهترین کتاب وارکرافت همین کتاب یعنی انسوی درگاه سیاه هستش مخصوصا خیلی باحال تموم میشه

    سلام پسوردش چیه؟ من www.wowbooks.blog.ir و www.adamakemotarjem.blogfa.com رو امتحان کردم کار نداد لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام ببخشید این به دلیل یه مشکل کپی رایتی بود ینی زمانی که کپی میکنید عبارت "منبع wowbooks.blog.ir" هم آخر چیزی که کپی کردید میاد
    ولی درستش کردم
    داش دمت گرم من 1 سالی میشد داشتم دنبال داستان warCraft بودم اما همه جا یا ناقص بودن یا اصلا ترتیب نداشتن... ! 
    سایتت منظم و با سلیقست.  ایشالا  به مرادت برسی ...
    عالیییی،دستت درد نکنه
    پاسخ:
    شما میتونید برای اطلاعات درباره ی علت زنده موندن مدیو کتاب Cycle of Hatreds رو بخونی.
    خسته نباشید. تنها کتابیه که هنوز نخوندمش. البته وارکرایمز و وولجین و طلوع سیمایان هم هنوز کال ترجمه نشده. به هر حال ممنون.
    پاسخ:
    ممنون از نظرت
    دمت گرم حاجی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی